Sidor

söndag 26 april 2015

Tvättmaskin!

Ä N T L I G E N ! ! !

En alldeles egen tvättmaskin!
Det har jag saknat i de senaste sex lägenheterna...

 Kunde få en på tillval men jag valde ändå att köpa en egen.
Tillvalsmaskinen är 60 cm (finns en modell att välja på...) och det får bara plats en på 40 cm.
 
 För att inte maskinen ska få vatten på sig när jag duschar, så har jag hängt på fyra rader med duschdraperikrokar. Det enklaste hade givetvis varit att sänka duschdraperistången men den är fastlimmad! Och för att inte duschdraperiet ska mögla när det ligger på golvet, satte jag upp ytterligare en stång som det hänger och torkar över :-)
 
Den stora var lite avvaktande de första dagarna...
Den stora vita lådan väsnas!
Men efter ett tag har hon faktiskt vant sig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar