Sidor

tisdag 13 december 2016

Julpynt, del 3

Ljusbollar är något som är väldigt populärt att virka just nu.
Tänkte försöka mig på ett ljushjärta.
Formen blev inte riktigt som jag tänkt mig men det påminner om ett hjärta :-)


Väggen i hallgången är alldeles perfekt att hänga tavlor på.
Dessvärre är det hopplöst att ta bra bilder...


Ljusslingan hade gett upp, men jag lyckades hitta en ny :-)

 Den fina broderade bonaden som mormor har gjort <3


Det var många år sedan det  var julklappar i adventskalendern :-D


Fin broderad paradhandduk med knypplad spets.


Det är väldigt jobbigt att julpynta...

Trots garderoben full med jultröjor, kände jag att jag saknade en långärmad lite tunnare modell.
Och hittar man ingen i butikerna, så får man göra en själv :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar